ورزش

پرسپولیس فعلا لیموچی را نمی‌خواهد

پرسپولیس فعلا لیموچی را نمی‌خواهد

به گزارش خبرورزشی، باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک مهاجم گلزن و همین طور یک وینگر است تا با پر کردن دو سهمیه بازیکن بزرگسال، نقل و انتقالات تابستانی را به پایان برساند. نقل و انتقالاتی که فراز و نشیب های زیادی برای سرخ پوشان داشت و آن ها با از دست دادن ترابی و بیرانوند به عنوان بازیکنان ملی پوش و اسماعیلی فر و نعمتی و عبدالکریم حسن به عنوان نفرات موثر فصل قبل، تا حد زیادی تحت فشار قرار گرفتند. اما در ادامه راه جذب نفراتی چون فرشاد احمدزاده و علی علیپور که هر دو در آستانه حضور در تیم های رقیب بودند و البته انتقال دو بازیکن ملی پوش خارجی و درنهایت اضافه کردن بازیکنی با توانایی های میلاد محمدی تا حد زیادی شرایط را تعدیل کرد. هرچند همچنان انتقادهایی به مدیریت باشگاه پرسپولیس بابت جذب نشدن مهاجم و وینگر شنیده می شود.

در این میان از روز گذشته و با توجه به وضعیت علی قلی زاده و احتمال حضور او در پرسپولیس که هر لحظه کمتر می شود، خبری در مورد حضور احتمالی مهدی لیموچی به پرسپولیس نیز بازتاب زیادی داشته است. آن هم در شرایطی که باشگاه پرسپولیس در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات مذاکرات زیادی را برای حضور لیموچی در پرسپولیس با این بازیکن و مدیرعامل باشگاه آلومینوم انجام داد اما درنهایت لیموچی تصمیم گرفت سپاهانی شود.

حال با توجه به شرایط فعلی و این که به دلیل بالا رفتن سقف هزینه باشگاه سپاهان، هنوز قرارداد لیموچی ثبت نشده، اخباری در مورد مذاکره مجدد باشگاه پرسپولیس با این بازیکن شنیده می شود. این درحالی است که خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که نه تنها هیچ مذاکره ای با مهدی لیموچی از سوی باشگاه پرسپولیس با او صورت نگرفته بلکه تا این لحظه لیموچی اصلا در لیست خرید باشگاه پرسپولیس هم نیست و سرخ پوشان به دنیال انتقال گزینه های موردنظر خود در پست وینگر و مهاجم هستند.

البته تردیدی وجود ندارد که لیموچی در صورتی که نتواند با سپاهان قرارداد ببنند، به یک گزینه جدی برای پرسپولیس و سایر تیم ها تبدیل خواهد شد اما نه در حال حاضر چرا که باشگاه پرسپولیس درحال مذاکره با سایر گزینه ها است.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا